Monday, July 11

hmm.. hari ni aku rasa mcm sunyi sgt.. tak tahu lah npe... hmm... pagi g kelas.. mmg superb lambat.. masuk2 lecturer dah masuk..haaa... mmg buat muka tak taw je la kan aku.. naseb baik lah en.iskandar trsyg coll..mule2 igt dia main2 kan.. rupa2nya betol.. kalo tak mmg tak present la aku hari ni kan... pastu balik kelas g makan.. mule2 mcm puasa sebab duit sudah tak de.. tinggal sepuluh rinngit sahaja dan nak tahan sampai haru jumaat.. perrghh.. mmg aku tak makan lah kan.. sedih kan hidup susah.. ;( 

pastu balik dari makan terus balik bilik.. kemas2.. basuh kain.. dan sekarang ni kepala tersangat lah sakit... sakit yang mcm nak hantuk kat dinding.. sakit yang tahap nak keluarkan air mata.. entah nape lah sakit ni... selalu sgt pulak lah nak kena... nak mengadu dekat iskandar.. tak de credit... tunggu dia coll.. dia tak coll2 pun... sorang2 je lah ni.. sebok kan diri sendiri dengan buat kerja.. ptg study... dah penat tak tahan sakit kepala... tgklah cerita korea... nak tido tak boleh sebab sakit kepala.. entah la.. sakit lah kepala... tunggu je iskandar coll.. tapi dia mcm tak coll... 

hmmm.... bosan... test pagi rabu.. tak study ape2 lagi pasal marketing ni.. mmg lah kan aku ni.. ske sgt study last2 minit.. haiyo... tak pe lah.... mlm ni kan ada.. minggu ni balik seremban.. tapi iskandar tak balik... tak dapat la lagi jumpa... bila dapat jumpa pun tak tahu lah... hmmm tu lah je la hidup aku hari ni.. bosan. sedih. sakit.

No comments:

Post a Comment