Thursday, September 29

tidak pasti

bergenang air mata bila nampak. kenape lah nak sedih je ni zulaikha. cuba lah matang sikit. dah 20 tahun. jangan biar ketakutan menguasai diri. doa kat ALLAH minta tiada apa yang akan berlaku lagi. kau ikhlas dalam perhubugan. insyaallah tak kan jadi lagi apa-apa.. jadi matang wahai hati. jangan lah kau takut. berserah kepada ALLAH semuanya.. insyaallah.. kalau ada rezeki kau dengan si dia.. ada lah. kalau tak ada. belajar lah untuk hidup sendiri. kenapa nak nanges. benda kecik je pun. kau yang suke pikir bukan-bukan. tak ada ape-ape lah zulaikha. insyaallah. ingat pesan abah, selagi boleh jaga hubungan tu jaga lah. kalau dah tak mampu sangat belajar lah untuk menerima kenyataan. YA ALLAH jauhkan lah perkara buruk daripada datang YA ALLAH. aku mohon..aku mohon YA ALLAH. aku tak kuat. cukup lah sekali. jangan datang lagi. aku dah sehabis ikhlas, sehabis jujur. biar lah aku di balas dengan keikhlasan juga YA ALLAH. jauh kan lah segala keburukan. aku mohon. jauhkan lah.

No comments:

Post a Comment