Friday, January 6

uncertain

hmm..sebarnya hari ni mcm tak tahu nak tulis apa. tapi hati mcm uncertain. mcm something is not right. the feeling is unstable. but i can't figure what is the reasons. tadi senang2 je mcm air mata nak mengalir. entah la. tak tahu lah. mcm semua jadi tak kena dah. okay may be stress test yang banyak sgt2. then bila cite dekat orang yang diperlukan mcm dia responds mcm cakap kita ni tak pandai handle. sometimes we need shoulder to cry on. may be we do not show that we can overcome it. but internally no one knows kan.

then mcm tibe2 pulak ada orang kata kita ni mcm tak kesah. selama ni tak kesah ke aku? kau tahu ke apa aku pikir bila kau tak de? kau tahu ke apa aku rasa? kau nak kata aku tak kesah? selama ni tak kesah ke aku? kita tak msj lama. aku je yang tanya kau banyak. kau kata aku tak kesah? kau tahu apa aku rasa? yes!mmg sekarang aku sensitive. aku mudah nanges. tu bukan bermaksud aku lemah. kau tahu aku rasa apa bila kau ckp mc tu? then bila kau balik sana balik kau tahu apa aku rasa? aku tahu layanan kau akan berbeza. i know u will treat me differently, i know. sebagai bukti apa jadi sekarang. kau hilang. kau hilang bila aku perlukan kau. kau hilang bila air mata aku nanges.

aku tahu semua akan jadi lain. kau kata aku tak kesah. tapi kau tahu ke aku kesah kau tak msj aku? aku tahu akan berubah. masa kau. cara kau. aku tahu. aku sedang bersiap sedia. aku tahu kau akan tak de masa untuk aku. aku tahu kau akan selalu hilang. aku tahu kau akan jadi susah angkat coll aku. aku tahu. bila kau ckp mesti kau akn marah aku balik.aku tahu .aku akan selalu menagis. aku tahu kalau msj kau tak kan fokus sgt dekat aku. aku tahu kau bila msj tak banyak ckp dgn aku sbb kau terpaksa bahagi masa kau dgn aku dgn kawan kau. aku tahu kwn kau segalanya ntk kau. aku tahu. aku tahu. kau tahu ke aku tunggu kau? kau tahu ke aku syg kau? kau tahu ke aku tunggu kau ntk msj aku? kau tahu ke aku tak boleh tidor sebab kau? kau tahu ke syg?

No comments:

Post a Comment