Friday, May 20

hearts

hmm..sebenarnya i made this blog for a purpose..more to express what i feel..untuk meluahkan apa yang tak dapat nak dilepaskan sepenuhnya..and today rase macam hati ni sangat lah tak tenang..macam tak lepas..i keep on thinking why i should be this way?why i can't be the old zulaikha back?the old zulaikha yang senyum, yang ade ape2 masalah pun she can have a big smile on her face, yang still boleh menceriakn orang even hati nya sangat terseksa and tak tenteram.. kenapa hidupnya sekarang hanya diselubungi oleh kesedihan?kenapa hidupnya sekarang hanya penuh dengan tangisan?mana hilangnya lawak yang dia selalu buat untuk membuatkan semua orang tersenyum?mana hilang nya manis seorang gadis yang sentiasa blurr?mana hilang nya keceriaan di wajah nya?kenapa hidupnya sentiasa sedih sekarang ini..all this a question in my head.how i can be like this..

okay hari ni, sesungguhnya rasa macam nak menulis semua yang saya rasa di hati..sorry if korang sumer rasa mcm ape benda la ni...its okay...i dont mind..cz ini just luahan hati sendiri..heheh...hmm nth la...tak tahu la mcm mana nk cakap...i am a cheerful person before..but once someone do bad things to me..i feel like im very disappointed..hmm..okay senang cerita this is bout love..okay..okay i know this one guy before..kenangan dgn dia sgt lah manis..hmm..permulaan cerita mcm ini..he is my primary school mate..tak rapat pun..and then lepas habis sekolah hilang entah kemana..and jumpa balik melalui facebook..hahha..yup facebook...mule2 pelik jugak kenape dia ni tak approve2 aku..kitorang just main msj kat fb tu je..hahaha...then baru la dia approve..yang kelakar nya...satu hari tu aku ada la tulis kat wall aku ckp mcm ni..you do not know that i like you...then dia tibe2 im aku balik cz sebelum tu pun ade im kejap..dia ckp ko suke aku ke..aku mcm eh mamat ni ko dah kenapa perasan sangat itu bkn untuk ko lah..aku ckp lah that is for someone else..bkn ntk dia..then dia tak caya..buat malu je la die tu perasan..then dia ada cakap n i remember it untill now dia ckp aku akn usha kau mcm mane orang lain usha awek..then aku mcm mls  nak layan cz aku tak suka kau lah...aku tak tahu la kalo si dia ingat lagi ke tak dia penah ckp mcm ni kat aku..

then mase cuti sem pun dah bermula..aku pun pegi la crik keje...then laki tu sebok sangat ckp dgn aku yg dia nakjumpe..mase tu aku bersama dengan nisa..my friends...then jumpa la dia kat stesen bas seremban tu...then jumpe aku tak de ape pun prasaan dekat dia..mcm tak de lah..kosong...then jumpa kejap je...then ade 1 hari tu aku ajak dia mkn kfc..hahaha..okay aku yang ajak sebab lapar and mcm tak de orang kat rumah dan sangat boring...ajak je lah kan kata kawan...then dia kata nak amik aku kat rumah..aku ckp tak pyh la susah2..nanti aku tunggu ko kat library je..okay...dah mcm tu..tunggu punya tunggu dia pun sampai..hahahha..tibe2 mcm hati berdegup2..tak tahu lah npe..hari tu jumpa dia lain mcm sikit..then mkn kfc..mkn kfc..okay..aku ngaku aku mkn buka mulut besar2, ske mkn sambil ckp...hahahha..tibe2 tgh2 mkn tu..tibe2 pulak pin tudung aku terbukak..aku mcm..sgt tergamam..hahaha..aku mcm..errr....buat muka control lg la ni..hahahha..buat mcm tak de ape2..padahal mase tu sumpah dah malu gila babi...dia nmpak leher aku bai...malu lah!then nth kenapa hari tu aku mcm suka dia..aku mcm suka lah...even mak aku ckp dia hitam..hahahha...then dia hanta aku balik rumah...tibe2 dia msj ckp tak puas lagi jumpa..nak hanta aku g keje...aku mcm ckp tak pyh la..then dia merayu2..aku pun..okay la..orang nak hanta kan..hahahah..tp entah la..that is the day hati aku mcm nk lebih rapat dengan dia...okay so makin hari makin rapat...aku knal family dia...dia knal family aku...

we were so happy until one day, i know everything...i know everything that really break my heart...yang buat hati aku sangat sedih..aku sangat sabar..i cried like hell...like everything were gone from my life..i just feel so sad..so sad...kenapa jadi mcm ni ape yang tak cukupnya lagi..apa salah aku..kenapa bals kau dengan mcm ni...kenapa...kenapa benda yang aku tak nak jadi, jadi balik...dia tahu ape yang aku takut sgt..kenapa dia buat jugak..ape yang tak cukup nya lagi...i give you everything..everything...just everything...im being honest with you..truly honest...i never lied to u..i never..i never go out with guys...i never...i know what u didnt like...y u do this to me?after that i decide to give a second chance with hope that everything will be fine as before...but im wrong...i am totally wrong..the situation is becoming worst...he blame me its all happen because one of my friend coll me at night...he was so angry because of that...and until now..he will never trust me, or never try to understand that, my friend coll me just to say hye..im not cheated on him...

that is the real story..but i know..he will never believe me...he never...and now everything that i do..every time when i talk something dia akan ckp ye ke?ke ada benda lain buat...n can u understand what i feel?when u be honest with someone, and they do not believe u..it is really sad...dia selalu cakap jangan buat something blakng b...it is sad...really sad..my tears running down bila dgr...kenapa tak percaya aku...bukan aku yang buat salah..ko yang tipu aku..kenapa aku boleh percaya kau balik wlaupun kau da tipu aku bnyk sgt..kenapa ko tak percaya aku...kenapa...ape yang tak cukupnya aku...n now kau nk ckp aku tak pedulikan pasal kau..tgk blog ni pun kau dah tahu aku sentiasa pkirkan kau...kalau boleh bia lah kau baca ni..tp aku tak nak kau tahu..bia lah hanya luahan hati sendiri..cukup la seksa hati aku..cukup lah...aku nak jadi zulaikha yang dulu...i want the old me...tolong lah..atleast paham ape yang aku rase bila kena mrh..silly things pun kena mrh...tlg lah phm..u are the only one that need to take my heart back..bkn aku..pttnye kau yang amik hati aku balik...bukan aku...ape salah aku...ape...ape....nth la..ini hanya luahan hati semata2..kalu kornag bace..terpulanglah ape pendapat korang...cz this is what i feel..i just can pray as long as the love, the strength is still inside my heart so that we can be like before.

No comments:

Post a Comment