Monday, May 23

tersenyum ;)



okay title entry ialah tersenyum.. smile.. okay baguskan pagi2 buta dah tersenyum2.. entah lah.. aku mcm sangat happy.. i hope the happiness will not fade away.. aku tak nak kegembiraan yang aku rasa sekarang ni hilang...
aku bangun pagi tadi dengan tujuan utama nak bukak facebook dulu.. hahaha.. sebabnya iskandar tersayang kata tengok lah status facebook baru tahu rindu ke tak.. hahahah.. 

then aku bukak punya bukak aku baca.. hahaha.. tak da lain nya ialah terus tersenyum.. tersenyum yang tak boleh untuk berhenti tersenyum.. entah lah aku sangat2 berdoa bia lah kebahagiaan ni tak hilang.. bia lah sampai bila2.. sebab dah cukup banyak sangat dugaan sebelum ni... banyak tangisan.. banyak kemarahan... but i know, as long as kita jujur, kita berada di jalan yang benar mesti kita dapat ganjaran balik di atas kejujuran itu.. just kadang2 kita sangat2 memerlukan kesabaran...

and ofcz lagu kat atas ni mestilah untuk iskandar tersayang kan.. hhehehe.. i love u b... i really love u... entah lah.. i was so happy right now.. alhamdulillah... i got back what i had lost.. 

i love u sayang.. thank you ;)


No comments:

Post a Comment